abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aft deniliyor bu yaralara. Devamlı çıkıyor mu, büyük mü, kaç günde geçiyor bunlar önemli. Sebebi net olarak bilinmesede daha çok çocukken ailemizde çok görüyordum. Sinirsel yada vitamin eksikliği olabilir. Sıcak içecekler, tuzlu asitli yiyecekler neden olabilir.

Birde şu hastalık var, aft yaraları belirtisi olabilirmiş.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Beh%C3%...B1%C4%9F%C4%B1
sıcak bişey içtigimde agzm yanarsa yanan bölgede cıkıyo. ısırırsam ısırdıgım yerde cıkıyor. durduk yere cıkmıyor yani. 5-6 günde geçiyor. dudak çevresinde çıkarsa cok kötü oluyor. su içerken bile acıyor. konuşmamı etkiliyor. konuşurken acıyor. çok kötü birşey.