Allah acil şifa versin hocam. mutlaka daha iyi bir yerde iyi bir doktora görünün. bende kalp rahatsızlıgı vardı peşini bırakmadım. araştırma hastanesine gittim.
bende şu var . ne oldugunu bilmiyorum. hiç de gitmedim doktora
Aft deniliyor bu yaralara. Devamlı çıkıyor mu, büyük mü, kaç günde geçiyor bunlar önemli. Sebebi net olarak bilinmesede daha çok çocukken ailemizde çok görüyordum. Sinirsel yada vitamin eksikliği olabilir. Sıcak içecekler, tuzlu asitli yiyecekler neden olabilir.
Birde şu hastalık var, aft yaraları belirtisi olabilirmiş.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Beh%C3%...B1%C4%9F%C4%B1