• 18-06-2014, 23:32:00
    #19
    Çok geçmiş olsun, ama sizde böyle sürekli stres yapmanız kendi sağlığınız açısından çok çok zararlı. Her hastalığın kökünde stres oluyor maalesef mide ağrısından kalp krizine kadar çıkabiliyor. Hemen yarın gidip kontrol ettirin umarım kötü bir şey çıkmaz eğer çıkarsa erkan teşhis ile şansınız daha çok olur çıkmaz ise ikinizde rahatlarsınız. Allah yardımcınız olsun.
  • 19-06-2014, 00:29:38
    #20
    @EcLeL;

    Hocam geçmiş olsun,Allah yardımcınız olsun.İlk bir organik çözümleri deneyin.Bazı besinler ağızdaki yaraların iyileşmesini sağlayabilir.(Bal,zencefil,karanfil vb. bir çok farklı faydalar sağlayan besinler var)


    @clubmember;

    Nadir olarak bende de çıkıyor hocam.Sanırsam çok sıcak,soğuk vb. gibi etmenlere bağlı bir durum.Dudak sivilcesi gibi bir şey sanırsam.
  • 19-06-2014, 22:31:31
    #21
    Sigara içiyor muydunuz?

    Konunun tamamını okuyamadım
  • 20-06-2014, 01:30:48
    #22
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin cümlemize hocam, ben sadece diş etindeki yarayı gördüm bunun renginde yanaklardaki yarayı görmedim.
    Sizde peşini bırakmayın çok ciddi sonuçları var tehlikeli hastalıkmış.
    hocam bu aft, ara sıra bende de olur.
  • 20-06-2014, 09:13:34
    #23
    EscapeLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun, ama sizde böyle sürekli stres yapmanız kendi sağlığınız açısından çok çok zararlı. Her hastalığın kökünde stres oluyor maalesef mide ağrısından kalp krizine kadar çıkabiliyor. Hemen yarın gidip kontrol ettirin umarım kötü bir şey çıkmaz eğer çıkarsa erkan teşhis ile şansınız daha çok olur çıkmaz ise ikinizde rahatlarsınız. Allah yardımcınız olsun.
    Doktor diş çekmiş ve eğer yayılırsa kanser riski var demiş.. Diyarbakır devlet hastanesinde ( buradakiler gelişmiş diyor )
    Şimdi bekleyecez, kanserse yayılmasını normal bir şeyse geçmesini.

    pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @EcLeL;

    Hocam geçmiş olsun,Allah yardımcınız olsun.İlk bir organik çözümleri deneyin.Bazı besinler ağızdaki yaraların iyileşmesini sağlayabilir.(Bal,zencefil,karanfil vb. bir çok farklı faydalar sağlayan besinler var)


    @clubmember;

    Nadir olarak bende de çıkıyor hocam.Sanırsam çok sıcak,soğuk vb. gibi etmenlere bağlı bir durum.Dudak sivilcesi gibi bir şey sanırsam.
    Eyvallah kardeşim tavsiyen için teşekkür ederim.

    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigara içiyor muydunuz?

    Konunun tamamını okuyamadım
    Sigara sürekli ve fazla içmiyor, bana soruyorsanız günde 2 paket.