Çok geçmiş olsun, ama sizde böyle sürekli stres yapmanız kendi sağlığınız açısından çok çok zararlı. Her hastalığın kökünde stres oluyor maalesef mide ağrısından kalp krizine kadar çıkabiliyor. Hemen yarın gidip kontrol ettirin umarım kötü bir şey çıkmaz eğer çıkarsa erkan teşhis ile şansınız daha çok olur çıkmaz ise ikinizde rahatlarsınız. Allah yardımcınız olsun.