Allah acil şifa versin hocam. mutlaka daha iyi bir yerde iyi bir doktora görünün. bende kalp rahatsızlıgı vardı peşini bırakmadım. araştırma hastanesine gittim.
bende şu var . ne oldugunu bilmiyorum. hiç de gitmedim doktora
Amin cümlemize hocam, ben sadece diş etindeki yarayı gördüm bunun renginde yanaklardaki yarayı görmedim.
Sizde peşini bırakmayın çok ciddi sonuçları var tehlikeli hastalıkmış.