• 17-06-2014, 01:58:21
    #28
    Size ne oluyor?
    İstediğini takar kullanır.
  • 17-06-2014, 02:05:40
    #29
    Gücün yettiği için dövmüşsün çoçuğu başka bi açıklaması yok bence. Aynısını yaşıtında bir adama yapamazsın yada yapmazsın , kim uğraşıcak der geçiştirirsin.Bunun genişlikle filan alakası yok anlamını bilse ne olur bilmese olur o atkıyı takanların zaten ailesinde veya yakınlarında hiç fenerbahçeli yok herhalde bir şey yaptıklarını sanıyorlar. Üstüne alma , umursama he de geç.
  • 17-06-2014, 02:05:51
    #30
    beyler atkıda yazan şeyin anlamı ne kadar fenerli varsa a. s. şeklinde yani sansürlü yazdım yani atkıyı takan adam sizin ananıza küfür ediyor. atkınında bir adabı olur hadi genel anlamda bişey yazar atkıda tamam dersin adam holigan.

    ama adam direkt sizin ananıza küfür ediyor atkıda kısaltmayı anlamayanlar küfürü yiyor tamam ama anlayanlar eyvallah annemize güzel küfür ettin mi diyecek?

    eğer sen seni her gören fenerlinin annesine kısaltmalı küfür edecek cesaretteysen böyle şeylerin olacağınıda bilmelisin.
  • 17-06-2014, 02:09:18
    #31
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyler atkıda yazan şeyin anlamı ne kadar fenerli varsa a. s. şeklinde yani sansürlü yazdım yani atkıyı takan adam sizin ananıza küfür ediyor. atkınında bir adabı olur hadi genel anlamda bişey yazar atkıda tamam dersin adam holigan.

    ama adam direkt sizin ananıza küfür ediyor atkıda kısaltmayı anlamayanlar küfürü yiyor tamam ama anlayanlar eyvallah annemize güzel küfür ettin mi diyecek?
    Kısaltmayı okumakla alakalı o. Benimde başıma geldi böyle birşey. 100 den fazla galatasaraylı arasında coğunda nkfvas şeklinde atkılar takmışlar filan. Hiç oralı olmadım. Ne kadar fenerli varsa ....zı ....in dedim güldüm geçtim.
  • 17-06-2014, 02:11:44
    #32
    Heleysa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısaltmayı okumakla alakalı o. Benimde başıma geldi böyle birşey. 100 den fazla galatasaraylı arasında coğunda nkfvas şeklinde atkılar takmışlar filan. Hiç oralı olmadım. Ne kadar fenerli varsa ....zı ....in dedim güldüm geçtim.
    iyide abi herkes bir değilki sen içinden basmışsın küfürü kimide böyle dayanamıyor.

    çocuk 15 yaşında diye tokat atmış büyük olsaydı yemezdi şeklinde yorum yapılsada 15 yaşındada olsa bazen böyle ders vermek lazım.

    benimde 18 yaşında kardeşim var böyle bir atkı takmasına karşı çıkardım şahsen. çünkü manyağın tekinin önüne gelir sokar bıçağı psikopatmı az memlekette?

    herkes kardeşine eşine dostuna sahip çıkacak usta.
  • 17-06-2014, 02:13:47
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Resitsen yaptigin cocuk istismaridir.

    Tapatalk on Cyanogenmod 11 s3 Android 4.3.2
  • 17-06-2014, 02:18:31
    #34
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyide abi herkes bir değilki sen içinden basmışsın küfürü kimide böyle dayanamıyor.

    çocuk 15 yaşında diye tokat atmış büyük olsaydı yemezdi şeklinde yorum yapılsada 15 yaşındada olsa bazen böyle ders vermek lazım.

    benimde 18 yaşında kardeşim var böyle bir atkı takmasına karşı çıkardım şahsen. çünkü manyağın tekinin önüne gelir sokar bıçağı psikopatmı az memlekette?

    herkes kardeşine eşine dostuna sahip çıkacak usta.
    Dayanamıyo diye birşey yok hocam. Benim durumumda olsaydı arkadaş aynı tepkıyı verebılcekmıydı ? İstese de istemese de o kısaltmayı o şekilde okumuş olsa da mecburen başını onune egıp gıdıcektı. Çoluk cocuk dovmekle olmaz bu iş kısaltmayı kendı istediğiniz gibi okuyun geçin gidin.
  • 17-06-2014, 02:57:45
    #35
    json adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm Fenerbaçelilerin anasına laf söylüyor, kusura bakmayın ama o arkadaş ta ben de o kadar geniş değilim.
    Sizi bilemiyorum..
    bunun genişlikle ne alakası var. 20 yaşındaki birisi taksa anlayacağım 9 yaşındaki çocuğun her tarafı küfür olsa ne yazar. onun anası babası yok mu, sen ona vururken görse gelse ağzını yüzünü kırsa haklı mı herkesin nezninde haklıdır. trafikte dümdüz gideriz, siyasette dümdüz gideriz, fubolda dümdüz gideriz ama olsun çocuk atkı takmış ben geniş değilim.
  • 17-06-2014, 03:00:37
    #36
    aGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Kendi spermlerinden mi bahsediyorsun ?
    Eleştiri anlamında lâtife yaptım. Hiç kimse alıntı yaparak iyi veya kötü bir şeyler söylememişken, sen böyle cinsel objeleri neden diline doluyorsun anlamadım?

    Benimle ilgili bir sıkıntın varsa yardımcı olayım. Ama yok benim o cinsel obje ile problemim var diyorsan, sanırım üroloji doktoruna görünmen gerekiyor.