json adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm Fenerbaçelilerin anasına laf söylüyor, kusura bakmayın ama o arkadaş ta ben de o kadar geniş değilim.
Sizi bilemiyorum..
bunun genişlikle ne alakası var. 20 yaşındaki birisi taksa anlayacağım 9 yaşındaki çocuğun her tarafı küfür olsa ne yazar. onun anası babası yok mu, sen ona vururken görse gelse ağzını yüzünü kırsa haklı mı herkesin nezninde haklıdır. trafikte dümdüz gideriz, siyasette dümdüz gideriz, fubolda dümdüz gideriz ama olsun çocuk atkı takmış ben geniş değilim.