Kısaltmayı okumakla alakalı o. Benimde başıma geldi böyle birşey. 100 den fazla galatasaraylı arasında coğunda nkfvas şeklinde atkılar takmışlar filan. Hiç oralı olmadım. Ne kadar fenerli varsa ....zı ....in dedim güldüm geçtim.
iyide abi herkes bir değilki sen içinden basmışsın küfürü kimide böyle dayanamıyor.
çocuk 15 yaşında diye tokat atmış büyük olsaydı yemezdi şeklinde yorum yapılsada 15 yaşındada olsa bazen böyle ders vermek lazım.
benimde 18 yaşında kardeşim var böyle bir atkı takmasına karşı çıkardım şahsen. çünkü manyağın tekinin önüne gelir sokar bıçağı psikopatmı az memlekette?
herkes kardeşine eşine dostuna sahip çıkacak usta.