Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyide abi herkes bir değilki sen içinden basmışsın küfürü kimide böyle dayanamıyor.

çocuk 15 yaşında diye tokat atmış büyük olsaydı yemezdi şeklinde yorum yapılsada 15 yaşındada olsa bazen böyle ders vermek lazım.

benimde 18 yaşında kardeşim var böyle bir atkı takmasına karşı çıkardım şahsen. çünkü manyağın tekinin önüne gelir sokar bıçağı psikopatmı az memlekette?

herkes kardeşine eşine dostuna sahip çıkacak usta.
Dayanamıyo diye birşey yok hocam. Benim durumumda olsaydı arkadaş aynı tepkıyı verebılcekmıydı ? İstese de istemese de o kısaltmayı o şekilde okumuş olsa da mecburen başını onune egıp gıdıcektı. Çoluk cocuk dovmekle olmaz bu iş kısaltmayı kendı istediğiniz gibi okuyun geçin gidin.