Gücün yettiği için dövmüşsün çoçuğu başka bi açıklaması yok bence. Aynısını yaşıtında bir adama yapamazsın yada yapmazsın , kim uğraşıcak der geçiştirirsin.Bunun genişlikle filan alakası yok anlamını bilse ne olur bilmese olur o atkıyı takanların zaten ailesinde veya yakınlarında hiç fenerbahçeli yok herhalde bir şey yaptıklarını sanıyorlar. Üstüne alma , umursama he de geç.