Atkı yüzünden çocuk tokatladım
43
●2.417
- 16-06-2014, 23:15:02Bugün merkezde dolanırken ortalama 15-16 yaşlarında bir çocuk elinde nkfvas atkısı gördüm durdurdum dedim elindeki atkıda ne yazıyor biliyor musun dedim evet dedi bende o atkıyı git eve bırak milletin sinirlerini bozuyorsun dedim sanamı soracam ya birşey olmaz hem hakediyorlar dedi bende çocuğa 4-5 tane tokat vurdum cidden sinirlendim bilmiyorum yanlış mı yaptım. çocuk en son ağladı bende usulca gittim içimde azda olsa vicdanen rahatsızlık var..
- 16-06-2014, 23:27:43çocuk bile olsa anneme küfür etme hakkı doğmuyor malesefCankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:27:43 -->-> Daha önceki mesaj 23:26:51 --
tabiki verirdim sonuçta fenerli olarak üstüme alınıyorumDerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-06-2014, 23:28:58Olgun düşünün ve davranın, iyi akşamlar.Jantipuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-06-2014, 23:40:16Nasıl karışamaz ? herşeyin bir yolu yordamı vardır.Fenerbahçeyi sevmessin eyvallah ama tutup böylesine bir iş yaparsan döverler tabi sınırı bilmek lazım Fenerliyim ama aynısı Galatasaray'a veya başka takıma yapılsa yine aynı şekilde rahatsız olurdum.MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle