• 16-06-2014, 23:15:02
    #1
    Bugün merkezde dolanırken ortalama 15-16 yaşlarında bir çocuk elinde nkfvas atkısı gördüm durdurdum dedim elindeki atkıda ne yazıyor biliyor musun dedim evet dedi bende o atkıyı git eve bırak milletin sinirlerini bozuyorsun dedim sanamı soracam ya birşey olmaz hem hakediyorlar dedi bende çocuğa 4-5 tane tokat vurdum cidden sinirlendim bilmiyorum yanlış mı yaptım. çocuk en son ağladı bende usulca gittim içimde azda olsa vicdanen rahatsızlık var..
  • 16-06-2014, 23:17:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Herkesin kendi özgürlüğü yaptığınız iyi bir şey değil ama onunda sizi tahrik etmesi cabası.
  • 16-06-2014, 23:20:41
    #3
    kendi düşen ağlamaz. vicdanını bi şekilde rahatlatabilirsin;

    o atkıyı bi çocuk değil de izbandut gibi bi herif taksa aynı tepkiyi verir miydin ?
  • 16-06-2014, 23:21:55
    #4
    Fenerliyim ama yaptığınız ayıp, çocuk sonuçta karşındaki. Spor için şiddet kullanmak hoş mu?
  • 16-06-2014, 23:27:43
    #5
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerliyim ama yaptığınız ayıp, çocuk sonuçta karşındaki. Spor için şiddet kullanmak hoş mu?
    çocuk bile olsa anneme küfür etme hakkı doğmuyor malesef

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:27:43 -->-> Daha önceki mesaj 23:26:51 --

    DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi düşen ağlamaz. vicdanını bi şekilde rahatlatabilirsin;

    o atkıyı bi çocuk değil de izbandut gibi bi herif taksa aynı tepkiyi verir miydin ?
    tabiki verirdim sonuçta fenerli olarak üstüme alınıyorum
  • 16-06-2014, 23:28:58
    #6
    Jantipuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çocuk bile olsa anneme küfür etme hakkı doğmuyor malesef

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:27:43 -->-> Daha önceki mesaj 23:26:51 --



    tabiki verirdim sonuçta fenerli olarak üstüme alınıyorum
    Olgun düşünün ve davranın, iyi akşamlar.
  • 16-06-2014, 23:29:53
    #7
    bence iyi yapmışsın sonuçta sana küfür ediyor. hiç üzülme.
  • 16-06-2014, 23:31:32
    #8
    haksızsın. mesela o benim kardeşim olsa ne olacaktı ? bende gelir seni döverdim . istedigini yapar kimse karısamaz ve sana düsmez ..
  • 16-06-2014, 23:40:16
    #9
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haksızsın. mesela o benim kardeşim olsa ne olacaktı ? bende gelir seni döverdim . istedigini yapar kimse karısamaz ve sana düsmez ..
    Nasıl karışamaz ? herşeyin bir yolu yordamı vardır.Fenerbahçeyi sevmessin eyvallah ama tutup böylesine bir iş yaparsan döverler tabi sınırı bilmek lazım Fenerliyim ama aynısı Galatasaray'a veya başka takıma yapılsa yine aynı şekilde rahatsız olurdum.