Bugün merkezde dolanırken ortalama 15-16 yaşlarında bir çocuk elinde nkfvas atkısı gördüm durdurdum dedim elindeki atkıda ne yazıyor biliyor musun dedim evet dedi bende o atkıyı git eve bırak milletin sinirlerini bozuyorsun dedim sanamı soracam ya birşey olmaz hem hakediyorlar dedi bende çocuğa 4-5 tane tokat vurdum cidden sinirlendim bilmiyorum yanlış mı yaptım. çocuk en son ağladı bende usulca gittim içimde azda olsa vicdanen rahatsızlık var..