Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerliyim ama yaptığınız ayıp, çocuk sonuçta karşındaki. Spor için şiddet kullanmak hoş mu?
çocuk bile olsa anneme küfür etme hakkı doğmuyor malesef

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:27:43 -->-> Daha önceki mesaj 23:26:51 --

DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi düşen ağlamaz. vicdanını bi şekilde rahatlatabilirsin;

o atkıyı bi çocuk değil de izbandut gibi bi herif taksa aynı tepkiyi verir miydin ?
tabiki verirdim sonuçta fenerli olarak üstüme alınıyorum