MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haksızsın. mesela o benim kardeşim olsa ne olacaktı ? bende gelir seni döverdim . istedigini yapar kimse karısamaz ve sana düsmez ..
Nasıl karışamaz ? herşeyin bir yolu yordamı vardır.Fenerbahçeyi sevmessin eyvallah ama tutup böylesine bir iş yaparsan döverler tabi sınırı bilmek lazım Fenerliyim ama aynısı Galatasaray'a veya başka takıma yapılsa yine aynı şekilde rahatsız olurdum.