Alışveriş Konularında "Alınık" Yazanlar
14
●2.117
- 23-05-2014, 16:21:38Arkadaşlar bu "Alınık" kelimesi nedir ya? Anlamsız, tdk da sözlüklerde falan yok böyle bir kelime. Nereden uydurulmuş ki bu yani? Biri beni aydınlatsın..
- 23-05-2014, 16:36:14Alınık telefon yazıyorlar. doğrusu Telefon Alınır olmalı.. okuyuncada insan bi duraklıyor saçma geliyor. itici yani..iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi bu kelimeyi şive olarak düşünsem, belki bilmediğimiz bi yerin şivesi falandır. o zamanda anlamı geçmiş zaman gibi anlaşılıyor. alınık; alınmış gibi bir anlam çıkıyor. ne bileyim ya baştan aşağı saçmalık yaniAqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2014, 17:29:00

http://forum.donanimhaber.com/m_8538059/tm.htm
yerine bişey bulda onu söyleyelim o zaman.
almalık
almalık,,, alınacak,,alcam,, ..... - 23-05-2014, 17:35:37Üyeliği durdurulduTürkçe de bi diye bi şey de yok hocam, noktadan sonra büyük harfle başlanır. " TDK " büyük harflerle yazılır felan filan hocam fazla takılmayın. R10 da belli şeyler kalıplaşmış akışına bırakın. Bence saçma değil.
- 23-05-2014, 17:37:40konu içerisinde yazım hataları olur ancak başlıkta yapılması doğru değil. illa konuyu çarpıtan birileri çıkıyor. bu konudada siz oldunuz tebrikler.burakcinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2014, 17:38:35Üyeliği durdurulduÇarpıtmakla alakası yok çünkü bende alınık yazdığım için söz hakkı doğuyor banada. Ondan dedim. Her konuda da yanlış anlayan çıkıyor bu da siz oldunuz başarılarınızın devamını diliyorum.clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2014, 17:39:52valla ne diyim anlamlı buluyorsanız devam edin. bence saçma, anlamsız, itici... yani telefon alınır demek yerine alınık telefon demek :/ fena halde itici
. şakası bi yana alınacak yazmak daha düzgün değil mi gerçekten de ?