• 23-05-2014, 16:21:38
    #1
    Arkadaşlar bu "Alınık" kelimesi nedir ya? Anlamsız, tdk da sözlüklerde falan yok böyle bir kelime. Nereden uydurulmuş ki bu yani? Biri beni aydınlatsın..
  • 23-05-2014, 16:30:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Alinir yerine yazilan bir kelime bende r10 da aliştim.
  • 23-05-2014, 16:31:21
    #3
    satılık var da alınık neden olmasın . şakası bi yana alınacak yazmak daha düzgün değil mi gerçekten de ?
  • 23-05-2014, 16:36:14
    #4
    iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alinir yerine yazilan bir kelime bende r10 da aliştim.
    Alınık telefon yazıyorlar. doğrusu Telefon Alınır olmalı.. okuyuncada insan bi duraklıyor saçma geliyor. itici yani..

    AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satılık var da alınık neden olmasın . şakası bi yana alınacak yazmak daha düzgün değil mi gerçekten de ?
    şimdi bu kelimeyi şive olarak düşünsem, belki bilmediğimiz bi yerin şivesi falandır. o zamanda anlamı geçmiş zaman gibi anlaşılıyor. alınık; alınmış gibi bir anlam çıkıyor. ne bileyim ya baştan aşağı saçmalık yani
  • 23-05-2014, 17:29:00
    #5

    http://forum.donanimhaber.com/m_8538059/tm.htm
    yerine bişey bulda onu söyleyelim o zaman.
    almalık
    almalık,,, alınacak,,alcam,, .....
  • 23-05-2014, 17:35:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Türkçe de bi diye bi şey de yok hocam, noktadan sonra büyük harfle başlanır. " TDK " büyük harflerle yazılır felan filan hocam fazla takılmayın. R10 da belli şeyler kalıplaşmış akışına bırakın. Bence saçma değil.
  • 23-05-2014, 17:37:40
    #7
    burakcinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe de bi diye bi şey de yok hocam, noktadan sonra büyük harfle başlanır. " TDK " büyük harflerle yazılır felan filan hocam fazla takılmayın. R10 da belli şeyler kalıplaşmış akışına bırakın. Bence saçma değil.
    konu içerisinde yazım hataları olur ancak başlıkta yapılması doğru değil. illa konuyu çarpıtan birileri çıkıyor. bu konudada siz oldunuz tebrikler.
  • 23-05-2014, 17:38:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu içerisinde yazım hataları olur ancak başlıkta yapılması doğru değil. illa konuyu çarpıtan birileri çıkıyor. bu konudada siz oldunuz tebrikler.
    Çarpıtmakla alakası yok çünkü bende alınık yazdığım için söz hakkı doğuyor banada. Ondan dedim. Her konuda da yanlış anlayan çıkıyor bu da siz oldunuz başarılarınızın devamını diliyorum.
  • 23-05-2014, 17:39:52
    #9
    valla ne diyim anlamlı buluyorsanız devam edin. bence saçma, anlamsız, itici... yani telefon alınır demek yerine alınık telefon demek :/ fena halde itici