Türkçe de bi diye bi şey de yok hocam, noktadan sonra büyük harfle başlanır. " TDK " büyük harflerle yazılır felan filan hocam fazla takılmayın. R10 da belli şeyler kalıplaşmış akışına bırakın. Bence saçma değil.