clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu içerisinde yazım hataları olur ancak başlıkta yapılması doğru değil. illa konuyu çarpıtan birileri çıkıyor. bu konudada siz oldunuz tebrikler.
Çarpıtmakla alakası yok çünkü bende alınık yazdığım için söz hakkı doğuyor banada. Ondan dedim. Her konuda da yanlış anlayan çıkıyor bu da siz oldunuz başarılarınızın devamını diliyorum.