burakcinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçe de bi diye bi şey de yok hocam, noktadan sonra büyük harfle başlanır. " TDK " büyük harflerle yazılır felan filan hocam fazla takılmayın. R10 da belli şeyler kalıplaşmış akışına bırakın. Bence saçma değil.
konu içerisinde yazım hataları olur ancak başlıkta yapılması doğru değil. illa konuyu çarpıtan birileri çıkıyor. bu konudada siz oldunuz tebrikler.