Alinir yerine yazilan bir kelime bende r10 da aliştim.
Alınık telefon yazıyorlar. doğrusu Telefon Alınır olmalı.. okuyuncada insan bi duraklıyor saçma geliyor. itici yani..
satılık var da alınık neden olmasın

. şakası bi yana alınacak yazmak daha düzgün değil mi gerçekten de ?
şimdi bu kelimeyi şive olarak düşünsem, belki bilmediğimiz bi yerin şivesi falandır. o zamanda anlamı geçmiş zaman gibi anlaşılıyor. alınık; alınmış gibi bir anlam çıkıyor. ne bileyim ya baştan aşağı saçmalık yani