En iyi mevduat faizi veren banka?
16
●1.290
- 04-06-2014, 03:58:46AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gerçekten çok mantıklı ama 10 sene geçmeden para çekilemiyor.
fakat 100 liraya 25 lira birilim verdiğime göre (ben zaten 4 senedir 160lira ile sistemin içindeyim veriyor zaten) örneğin 2000tlye 3000tl ye daha iyi paralar verir diye düşünüyorum.
kötü yanı bu paraya 56 yaşına kadar dokunamıyorsun. sadece kendi yatırdığın paraya dokunabiliyorsun.
yani bir bakıma yaşlılığa yatırım gözüyle bakılabilir. - 04-06-2014, 07:44:38http://www.teb.com.tr/bireysel/marif...-oranlari.aspxMadLuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100 Bin Tlye 11.85 veriyolar..
Şu durumda
1 ay Teb
3 AY ing Turuncu
kalan 8 ay Enpara kullanmak daha mantıklı
- 04-06-2014, 17:28:492 yıllık gibi paketlerde vardı bende yaptırmıştım o zaman yatırabilirdim sonradan kredi filan çektim ödemeyicek gibi olunca hesapta kapandıGwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
not: banada 56 yaş olayı hakkında bilgi verildi ondan ise %25 değilde %100 faiz işliyordu diyelim her ay 1000tl yatırdınız 56 yaşına kadar 18 yaşında olduğunuzu farz edelim 56 - 18 = 38 x 12 = 456 x 1.000 = 456.000 tl x 2 (%100 faiz demiştim) 912.000 tl tabi bunda ise 10 15 yıl biriktirdiniz ve çok acil ihtiyacınız oldu çekmek istediniz faizi değilde ana parayı çekebiliyorsunuz
işte bu yanı kötü .s.s
- 04-06-2014, 17:33:01Eminmisiniz ben aylık 250 TL yatırıyorum , şuan sistemden çıkarsam %25 faizli almış olucam .Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2014, 17:48:39hocam haberde olanı söyledim yazan şu ki çıktığında %25leri alamıyorsun ancak emeklilik yaşı olan 56 olunca o %25i alabiliyorsun. öyle yazıyor linkte vereyim.gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha doğrusu sadece 10 yıl sonra bir kısmını alıyorsun ama tamamını vermiyor.
birde benim anlamadığım birşey var biz 56 yaşına gelince bunlar hakkaten bizi emekli yapacaklarmı merak ediyorum ayda 150-200 lira yatırıyoruz sonucu ne olacak çok merak ediyorum.
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/20367615.asp
Alıntı - 04-06-2014, 18:44:32Bankanın oyununa geldikGwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte bu yanı kötü .s.s