• 21-05-2014, 13:10:56
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Elimdeki ufak birikimi değerlendirmek istiyorum. Bir vadeli mevduat hesabı açtırmayı düşünüyorum. Sizce en iyi banka hangisi. En yüksek faizi veren banka hangisidir.
  • 21-05-2014, 13:11:54
    #2
    enpara yı bir araştır istersen.

    GT-S5360 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 21-05-2014, 13:16:29
    #3
    Bir çok kiişi övüyor onu evet. Finansbank kuruluşu dimi o
  • 21-05-2014, 13:18:37
    #4
    evet finansbank kuruluşu, ben de dahil olmak üzere bir çok webmaster arkadaşımız da kullanıyor gayet memnunum oranlarına bir bak incele istersen.

    GT-S5360 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 21-05-2014, 13:20:01
    #5
    Tamamdır hocam çok sağolun.
  • 21-05-2014, 13:20:44
    #6
    rica ederim, umarım memnun kalırsınız.

    GT-S5360 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 21-05-2014, 18:19:12
    #7
    bir enpara kullanıcısı ve sevdalısı olarak ben vadeli mevduatta enpara ile çalışmıyorum. evet en yüksek faizi veriyoruz diye deli gibi reklam yapıyorlar fakat aslında öyle değil. teb marifetli hesap tavsiye ederim.
  • 21-05-2014, 23:11:16
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TEB
    En yuksek oranı verir
  • 21-05-2014, 23:59:43
    #9
    bireysel emeklilik şeysini tavsiye ederim en düşüğü 100 tlye aylık 25 tl veriyor