gerçekten çok mantıklı ama 10 sene geçmeden para çekilemiyor.
fakat 100 liraya 25 lira birilim verdiğime göre (ben zaten 4 senedir 160lira ile sistemin içindeyim veriyor zaten) örneğin 2000tlye 3000tl ye daha iyi paralar verir diye düşünüyorum.
kötü yanı bu paraya 56 yaşına kadar dokunamıyorsun. sadece kendi yatırdığın paraya dokunabiliyorsun.
yani bir bakıma yaşlılığa yatırım gözüyle bakılabilir.
2 yıllık gibi paketlerde vardı bende yaptırmıştım o zaman yatırabilirdim sonradan kredi filan çektim ödemeyicek gibi olunca hesapta kapandı
not: banada 56 yaş olayı hakkında bilgi verildi ondan ise %25 değilde %100 faiz işliyordu diyelim her ay 1000tl yatırdınız 56 yaşına kadar 18 yaşında olduğunuzu farz edelim 56 - 18 = 38 x 12 = 456 x 1.000 = 456.000 tl x 2 (%100 faiz demiştim) 912.000 tl tabi bunda ise 10 15 yıl biriktirdiniz ve çok acil ihtiyacınız oldu çekmek istediniz faizi değilde ana parayı çekebiliyorsunuz

işte bu yanı kötü .s.s