hocam haberde olanı söyledim yazan şu ki çıktığında %25leri alamıyorsun ancak emeklilik yaşı olan 56 olunca o %25i alabiliyorsun. öyle yazıyor linkte vereyim.
daha doğrusu sadece 10 yıl sonra bir kısmını alıyorsun ama tamamını vermiyor.
birde benim anlamadığım birşey var biz 56 yaşına gelince bunlar hakkaten bizi emekli yapacaklarmı merak ediyorum ayda 150-200 lira yatırıyoruz sonucu ne olacak çok merak ediyorum.
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/20367615.asp