gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eminmisiniz ben aylık 250 TL yatırıyorum , şuan sistemden çıkarsam %25 faizli almış olucam .
hocam haberde olanı söyledim yazan şu ki çıktığında %25leri alamıyorsun ancak emeklilik yaşı olan 56 olunca o %25i alabiliyorsun. öyle yazıyor linkte vereyim.

daha doğrusu sadece 10 yıl sonra bir kısmını alıyorsun ama tamamını vermiyor.

birde benim anlamadığım birşey var biz 56 yaşına gelince bunlar hakkaten bizi emekli yapacaklarmı merak ediyorum ayda 150-200 lira yatırıyoruz sonucu ne olacak çok merak ediyorum.

http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/20367615.asp

Alıntı
Devlet katkı payının tamamı emeklilikte vatandaşın
Devlet katkı payına ilk 3 yıl boyunca dokunulamayacak.
Üçüncü yılın sonunda yüzde 15’lik, altıncı yılın sonunda yüzde 35’lik kısmı alınabilecek.
10’uncu yılda yüzde 60’lık kısmın çekilebilecek ve nihayet emeklilikte devlet katkı payının tamamına erişmek mümkün olacak.
Tamamını alabilmek için hem sistemde 10 yıl kalmış olmak, hem de 56 yaşında olmak gerekiyor.
Vatandaşın kendi yatırdığı para için ise herhangi bir sınırlama olmayacak.
Çalışmalar bireysel emeklilik şirketleri aracılığıyla yapılacak. Herkes kendi hesabındaki rakamı takip etme imkanına kavuşacak.