Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gerçekten çok mantıklı ama 10 sene geçmeden para çekilemiyor.

fakat 100 liraya 25 lira birilim verdiğime göre (ben zaten 4 senedir 160lira ile sistemin içindeyim veriyor zaten) örneğin 2000tlye 3000tl ye daha iyi paralar verir diye düşünüyorum.

kötü yanı bu paraya 56 yaşına kadar dokunamıyorsun. sadece kendi yatırdığın paraya dokunabiliyorsun.

yani bir bakıma yaşlılığa yatırım gözüyle bakılabilir.
Eminmisiniz ben aylık 250 TL yatırıyorum , şuan sistemden çıkarsam %25 faizli almış olucam .