• 03-05-2014, 13:54:24
    #1
  • 03-05-2014, 14:21:01
    #2
    Aman fazla kalabalık olmayalım , tomalar gelir.
  • 03-05-2014, 14:27:54
    #3
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman fazla kalabalık olmayalım , tomalar gelir.
    yanlışın var dostum, biz eylem yaptığımızda komiserinden,memuruna kadar yanımızda beraber oluyor
  • 03-05-2014, 14:27:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kalbi küt küt diye değil Türk Türk diye atan herkesin bayramı kutlu olsun....
  • 03-05-2014, 14:31:37
    #5
    alpervb1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlışın var dostum, biz eylem yaptığımızda komiserinden,memuruna kadar yanımızda beraber oluyor
    Demek ki farklı milliyetçi , arkdaşlarım , dostlarım var
    Mesala Ankara'da oyunun peşinde olanlara TOMAların gelmesi gibi.
  • 03-05-2014, 14:58:30
    #6
    ''bir kürt kendisinin safkan türk olduguna inansa, hatta türklüğün iyiliği için çalışsa çabalasa bile ona kürt muamelesi yapmak gerekir.'' H.Nihal Atsız

    Aferin size gidin bu adamın arkasından.
  • 03-05-2014, 15:10:29
    #7
    LeloucH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ''bir kürt kendisinin safkan türk olduguna inansa, hatta türklüğün iyiliği için çalışsa çabalasa bile ona kürt muamelesi yapmak gerekir.'' H.Nihal Atsız

    Aferin size gidin bu adamın arkasından.
    Derken?
  • 03-05-2014, 15:19:19
    #8
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Derken?
    Açık yazmışım gibi? 1.resim kendileri oluyor.
  • 03-05-2014, 15:37:20
    #9
    ben Milliyetçilik günü adına katılmıyorum. Zira 3 mayıstaki davada milliyetçilik değil, Türkçülük, Turancılık vardı. Atsız ata da çok koyu Türkçüdür. Milliyetçilik en azından bizim ülkemizde Müslümanlığa dayatılıyor. Fakat Atsız atanın Türkçülüğü din ayırmazdı. Türkçülük daha geniş bir kavram olduğu için ismini hiç başka yerlere çekmeye gerek yok bence.