• 03-05-2014, 16:00:23
    #10
    Irkçı değil kavim seviciyiz.Kavim sevmek imandandır.
  • 03-05-2014, 16:16:14
    #11
    LeloucH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ''bir kürt kendisinin safkan türk olduguna inansa, hatta türklüğün iyiliği için çalışsa çabalasa bile ona kürt muamelesi yapmak gerekir.'' H.Nihal Atsız

    Aferin size gidin bu adamın arkasından.
    hiç olmazsa vatanını milletini satıp moskovaya kaçan 70 milyon insanın katili "Stalin"i ilah kabul eden karaktersizlerin arkasında değiliz kardeş
  • 03-05-2014, 16:19:39
    #12
    bugün o kadar çok bişey günü ki neyi kutlucağımı şaşırdım
  • 03-05-2014, 16:32:55
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Türk olduğunu unutmayan her vatandaşın bu gününü kutlarım.

    Samsung Galaxy S4 cihazımdan Tapatalk 2 uygulaması ile gönderilmiştir.
  • 03-05-2014, 16:39:24
    #14
    3 Mayıs milliyetçilik bayramı değildir ! OLAMAZ
    3 Mayıs Türkçülük günüdür! Arasındaki farkı öğrenin öyle gelin !
    (H. Nihal Atsız okuyan herkes bunu bilir!)

    Başlığı düzelt, birilerinin anısına saygısızlık yapma. (3 Mayıs'ı ilk bulan ve gösteriyi düzenleyen H. Nihal Atsız)

    Düzenleme : 18 saattir uykusuzum yanlış yazmışım. Sabahattin Ali'nin davası 3 Mayıs'ta olan duruşmasından sonra olan olaylar yüzünden olmuştu.
  • 03-05-2014, 16:44:46
    #15
    alpervb1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç olmazsa vatanını milletini satıp moskovaya kaçan 70 milyon insanın katili "Stalin"i ilah kabul eden karaktersizlerin arkasında değiliz kardeş
    İyi devam et kardeş. Dinsizin hakkından imansız gelir demişler.
  • 03-05-2014, 16:54:39
    #16
    Arkadaşlar kımız içip, şaman olan var mı aranızda Atsız böyle emreder çünkü. He kımız varsa ben de içerim o ayrı mesele de ciddi ciddi böyle hayatını sürdürenler var valla şaşırtıcı.

    Bu arada faşizm öldürür, aman dikkat.
  • 03-05-2014, 16:58:22
    #17
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kımız içip, şaman olan var mı aranızda Atsız böyle emreder çünkü. He kımız varsa ben de içerim o ayrı mesele de ciddi ciddi böyle hayatını sürdürenler var valla şaşırtıcı.

    Bu arada faşizm öldürür, aman dikkat.
    2000 seneden fazla tarihi olan bir ırkım var. sırf faşist demesinler diye sevemeyecek miyim ? sen kendine kürtüm diyor isen benim türküm demem faşistlik midir ?
  • 03-05-2014, 17:02:46
    #18
    LeloucH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ''bir kürt kendisinin safkan türk olduguna inansa, hatta türklüğün iyiliği için çalışsa çabalasa bile ona kürt muamelesi yapmak gerekir.'' H.Nihal Atsız

    Aferin size gidin bu adamın arkasından.
    afferim uyduruktan bir sözle gelmiş yine birisi insanlar adına sallama sözler çıkartmak o kadar kolay oldu ki