Arkadaşlar kımız içip, şaman olan var mı aranızda Atsız böyle emreder çünkü. He kımız varsa ben de içerim o ayrı mesele de ciddi ciddi böyle hayatını sürdürenler var valla şaşırtıcı.

Bu arada faşizm öldürür, aman dikkat.