Arkadaşlar kımız içip, şaman olan var mı aranızda Atsız böyle emreder çünkü. He kımız varsa ben de içerim o ayrı mesele de ciddi ciddi böyle hayatını sürdürenler var valla şaşırtıcı.
Bu arada faşizm öldürür, aman dikkat.
2000 seneden fazla tarihi olan bir ırkım var. sırf faşist demesinler diye sevemeyecek miyim ? sen kendine kürtüm diyor isen benim türküm demem faşistlik midir ?