alpervb1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlışın var dostum, biz eylem yaptığımızda komiserinden,memuruna kadar yanımızda beraber oluyor
Demek ki farklı milliyetçi , arkdaşlarım , dostlarım var
Mesala Ankara'da oyunun peşinde olanlara TOMAların gelmesi gibi.