ben Milliyetçilik günü adına katılmıyorum. Zira 3 mayıstaki davada milliyetçilik değil, Türkçülük, Turancılık vardı. Atsız ata da çok koyu Türkçüdür. Milliyetçilik en azından bizim ülkemizde Müslümanlığa dayatılıyor. Fakat Atsız atanın Türkçülüğü din ayırmazdı. Türkçülük daha geniş bir kavram olduğu için ismini hiç başka yerlere çekmeye gerek yok bence.