gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman fazla kalabalık olmayalım , tomalar gelir.
yanlışın var dostum, biz eylem yaptığımızda komiserinden,memuruna kadar yanımızda beraber oluyor