• 13-04-2014, 17:45:55
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fenerbahçeyi 69-58 yenip
    Euroleague şampiyonu olduk.
    Tebrik ediyorum.
  • 13-04-2014, 17:50:03
    #2
    Bir fenerbahçeli olarak gönülden kutluyorum.Ama biz olsaydık iyiydi
  • 13-04-2014, 17:53:28
    #3
    Güzel oldu güzel Maçın ilk periyodundaki 26 sayı çok işimize yaradı ama kilit, Şebnem'in attığı 2 üçlük oldu...
  • 13-04-2014, 18:22:50
    #4
    Tebrikler takımımıza.
  • 13-04-2014, 20:45:19
    #5
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel oldu güzel Maçın ilk periyodundaki 26 sayı çok işimize yaradı ama kilit, Şebnem'in attığı 2 üçlük oldu...
    O 6 sayı gerçekten çok işimize yaradı

    Ayrıca 2 Türk takımının o seviyede olması ayrı bir güzel
  • 13-04-2014, 21:09:45
    #6
  • 13-04-2014, 21:10:33
    #7
    Euroleague Final de 2 Türk takımın olması gurur verici
  • 14-04-2014, 00:55:59
    #8
    Fenerbahçeliyim ama iki türk takımının final oynamasına sevindim ve sonuç itibariyle kupa türkiyeye geldi

    Galatasaray ev sahibi ekaterinburgu yenmesinin özgüvenini sahaya çok iyi yansıttı Fenerbahçe 20 farktan geri dönsede euroleguede üçlük isabeti bulamamış şebnem kimyacıoğlunun en kritik yerde iki üçlüğüyle maçı alıp götürdü.Takımım çok iyi oyun sergilemedi namağlup finale geldiler kupa yakışırdı ama bizden daha iyi oynayan Galatasaray takımı kupayı haketti ve aldı olaysız güzel bir maç oldu
  • 14-04-2014, 02:06:08
    #9
    Misafir;

    2 Fenerbahçeli arkadaş tebrik etmiş.
    Bende fenerbahçeli olarak tebrik ederim fakat açıkça soruyorum. Gerçekten böyle şeylere gerek var mı ? Sonra kategoriden banlanıyorsunuz.