Fenerbahçeyi 69-58 yenip
Euroleague şampiyonu olduk.
Tebrik ediyorum.
Galatasaray Odeabank Euroleague Şampiyonu
10
●706
- 13-04-2014, 17:53:28Güzel oldu güzel
Maçın ilk periyodundaki 26 sayı çok işimize yaradı ama kilit, Şebnem'in attığı 2 üçlük oldu...
- 13-04-2014, 20:45:19O 6 sayı gerçekten çok işimize yaradıAtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca 2 Türk takımının o seviyede olması ayrı bir güzel - 14-04-2014, 00:55:59Fenerbahçeliyim ama iki türk takımının final oynamasına sevindim ve sonuç itibariyle kupa türkiyeye geldi
Galatasaray ev sahibi ekaterinburgu yenmesinin özgüvenini sahaya çok iyi yansıttı Fenerbahçe 20 farktan geri dönsede euroleguede üçlük isabeti bulamamış şebnem kimyacıoğlunun en kritik yerde iki üçlüğüyle maçı alıp götürdü.Takımım çok iyi oyun sergilemedi namağlup finale geldiler kupa yakışırdı ama bizden daha iyi oynayan Galatasaray takımı kupayı haketti ve aldı olaysız güzel bir maç oldu
Maçın ilk periyodundaki 26 sayı çok işimize yaradı ama kilit, Şebnem'in attığı 2 üçlük oldu...