• 14-04-2014, 02:09:00
    #10
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Misafir;

    2 Fenerbahçeli arkadaş tebrik etmiş.
    Bende fenerbahçeli olarak tebrik ederim fakat açıkça soruyorum. Gerçekten böyle şeylere gerek var mı ? Sonra kategoriden banlanıyorsunuz.
    Niye kötü bişey yok ki?
    TFF dahi ceza vermemiş harekete ne sıkıntısı var?
  • 14-04-2014, 02:12:34
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye kötü bişey yok ki?
    TFF dahi ceza vermemiş harekete ne sıkıntısı var?
    Ben kötü demedim zaten gerek var mı diye sordum. Sonra tartışma çıkacak ve siz veya bi başkası ceza alacak. Umarım daha dikkatli olursunuz.