Galatasaray Odeabank Euroleague Şampiyonu - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Galatasaray Odeabank Euroleague Şampiyonu
10
●
706
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Galatasaray Odeabank Euroleague Şampiyonu
1
2
14-04-2014, 02:09:00
#10
Misafir
Mf.Rub adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Misafir;
2 Fenerbahçeli arkadaş tebrik etmiş.
Bende fenerbahçeli olarak tebrik ederim fakat açıkça soruyorum. Gerçekten böyle şeylere gerek var mı ? Sonra kategoriden banlanıyorsunuz.
Niye kötü bişey yok ki?
TFF dahi ceza vermemiş harekete ne sıkıntısı var?
14-04-2014, 02:12:34
#11
Mf.Rub
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Niye kötü bişey yok ki?
TFF dahi ceza vermemiş harekete ne sıkıntısı var?
Ben kötü demedim zaten gerek var mı diye sordum. Sonra tartışma çıkacak ve siz veya bi başkası ceza alacak. Umarım daha dikkatli olursunuz.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler