Misafir;
2 Fenerbahçeli arkadaş tebrik etmiş.
Bende fenerbahçeli olarak tebrik ederim fakat açıkça soruyorum. Gerçekten böyle şeylere gerek var mı ? Sonra kategoriden banlanıyorsunuz.
Niye kötü bişey yok ki?
TFF dahi ceza vermemiş harekete ne sıkıntısı var?