Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye kötü bişey yok ki?
TFF dahi ceza vermemiş harekete ne sıkıntısı var?
Ben kötü demedim zaten gerek var mı diye sordum. Sonra tartışma çıkacak ve siz veya bi başkası ceza alacak. Umarım daha dikkatli olursunuz.