Konu
Galatasaray Odeabank Euroleague Şampiyonu
14-04-2014, 02:06:08
#9
Mf.Rub
Misafir;
2 Fenerbahçeli arkadaş tebrik etmiş.
Bende fenerbahçeli olarak tebrik ederim fakat açıkça soruyorum. Gerçekten böyle şeylere gerek var mı ? Sonra kategoriden banlanıyorsunuz.