Misafir;

2 Fenerbahçeli arkadaş tebrik etmiş.
Bende fenerbahçeli olarak tebrik ederim fakat açıkça soruyorum. Gerçekten böyle şeylere gerek var mı ? Sonra kategoriden banlanıyorsunuz.