Fenerbahçeliyim ama iki türk takımının final oynamasına sevindim ve sonuç itibariyle kupa türkiyeye geldi

Galatasaray ev sahibi ekaterinburgu yenmesinin özgüvenini sahaya çok iyi yansıttı Fenerbahçe 20 farktan geri dönsede euroleguede üçlük isabeti bulamamış şebnem kimyacıoğlunun en kritik yerde iki üçlüğüyle maçı alıp götürdü.Takımım çok iyi oyun sergilemedi namağlup finale geldiler kupa yakışırdı ama bizden daha iyi oynayan Galatasaray takımı kupayı haketti ve aldı olaysız güzel bir maç oldu