AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel oldu güzel Maçın ilk periyodundaki 26 sayı çok işimize yaradı ama kilit, Şebnem'in attığı 2 üçlük oldu...
O 6 sayı gerçekten çok işimize yaradı

Ayrıca 2 Türk takımının o seviyede olması ayrı bir güzel