• 08-04-2014, 23:47:25
    #64
    Üyeliği durduruldu
    taamtaam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "nedense şehit haberi verilmiyor" şu anda türkiye bir çözüm süreci içinde ve allah'ın izniyle iç huzuru bulma yolunda inşallah ilerliyoruz.seni anlamaya çalışmıyorum
    Yuh diyorum buna. Yahu bu kadar mi körsunuz. Daha bi kac gun once bi uzman cavua kardesimiz taciz atesiyle vuruldu. Daha dun bir polisimiz topraga verildi. Tamam polisimiz trafik kazasi ile sehit ama sonucta sehit. Benden bu kadar. Insanoglu gormek istedigini gorur, duymak istedigini duyar. Dunyadan haberin yok. Cozum sureciymis. Hic bi mesajima cevap vermeyin yoksa banlanacagim. Size iyi kafalar gençler

    Tablet
  • 08-04-2014, 23:57:23
    #65
    taamtaam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "nedense şehit haberi verilmiyor" şu anda türkiye bir çözüm süreci içinde ve allah'ın izniyle iç huzuru bulma yolunda inşallah ilerliyoruz.seni anlamaya çalışmıyorum
    Abi arkadaşa sorsana bir gezi olaylarında vatan haini ilan edilen polis abilerimizi şimdi şehit oalrak görebiliyorlar mı ? Bir de sorsana bir insan hem öle hem böle olunca ne deniyormuş ? Bir de sorsana buna mahalle baskısımı yapıyorlar aman koçum sen çok akıllısın aman komutanım sen süpermansin aman komutanım einstein senin kuzenin mi diye gaz veriyorlarda burada herkesi aşağılık ve hor görüyor. Ve son ricam söylermisin sadece arap kanı değil müslüman kanı akıyor çünkü dünyanın yönetimi sevgili abileri masonların ve siyonistlerin elinde olduğu için olmasın mı ? Ya da boşver abi sorma ? Velhasıl üstadın deiği gibi...
    Bugün bizdeki muhalefet, iktidarı düşürme şartıyla vatanı düşürmeye bile razıdır…
    [ Necip Fazıl Kısakürek ] | Büyük Doğu Gençliği
  • 08-04-2014, 23:58:00
    #66
    Üyeliği durduruldu
    Artik benden cevap yok. Gunun birinde anlayacaksiniz, daha gencsiniz. Hayirli geceler

    Tablet
  • 09-04-2014, 00:08:20
    #67
    Jucy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artik benden cevap yok. Gunun birinde anlayacaksiniz, daha gencsiniz. Hayirli geceler

    Tablet
    Yaşım 28 mantıgın ve doğru düşünmenin yaşı olmaz bunu bilmeniz lazım saygı deger akıllı benim abim.Belki sen orduda gördün geçirdin,benim girmediğim sadece fare deliği vardı oda bedenime küçük geliyor benim abim.Birşeyleri hem görerek hem yaşayarak hem da okuyarak anladık benim abim.Komunisti gördük,kürtçüsünü,türkçüsünü gördük,yeri geldik dövdük yeri geldi dayagımızı yedik.Ama biz düşmandan da dostan da şu gördük benim abim.İnsansa insandır.İnsana insan olduğu için değer vereceksin,davası çürük olsa insan hata yaapr.Amma kötü olan insan değil,yaptığı iştir benim abim.Biz bildik ki bir insanın hatasını düzeltirsen o insan,sağda olsa solda olsa şekilelnip insan oluyor.İnsanların ölümüne sevincek kadar gaddar ve vefasız olmuyor benim abim.Velhasıl kelam.Sen bilmişsin,,bildiğini sanmışsın,bilmiş gibi yaşamışsın.Bizim sözümüz sana ne eğri gelir ne doğru gelir.Daha fazla yazmak tartışmak moderatörlere iş çıkartır onlarıda yorar.O yüzden kendinize bakabildiğiniz kadar iyi bakın,kafanızı da fazla takmayın inandığınız dünya ne size ne bize kalmayacak.Benim abim....
  • 09-04-2014, 00:47:55
    #68
    Konuda şimdiden sonra siyasi mesaj yazan üyeleri genel seçimlere kadar banlayacağım.

    Teşekkürler.
  • 09-04-2014, 07:22:51
    #69
    Yazık tabi üzüldüm.insanlar ölmesin
    Ama gezi parkına üzülmeyip mısıra üzülenler boşuna vicdan yarışına girmeyin
    Sizinde ciğerinizi biliriz.dürüstlük ve vicdan malesef her insanda bulunmuyor
  • 09-04-2014, 09:14:21
    #70
    yav gözünüzü seviyim bu idamın gerekçesi nedir biri açıklasın, suç ney savunma ney karar nasıl alınmış hiçbiryerde yazmıyor ne yapmış bu adamlar anlamadım.
  • 09-04-2014, 09:35:27
    #71
    Meyvesuyu isimli ordu mensubu arkadaşım, sen işine gücüne baksana ?

    Bu işlerden anlamadığın gibi gelip burada gölge de yapma.

    Alışmışsın sanırım orduda insan hayatının değersizliğine. Gelmişsin burada gereksiz ve kışkırtıcı mesajlar atıyorsun.

    Her ne olursa olsun 1 insanın ölümü hiç bir ceza ile hiç bir kanun ile hiç bir yasa ile açıklanamaz.

    Her insanın yaşama hakkı vardır.
  • 09-04-2014, 09:59:34
    #72
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yav gözünüzü seviyim bu idamın gerekçesi nedir biri açıklasın, suç ney savunma ney karar nasıl alınmış hiçbiryerde yazmıyor ne yapmış bu adamlar anlamadım.
    Suçları belli.Zorbayla gelen sisi ve diğer dalkavuklara karşı gelmeleri.