Artik benden cevap yok. Gunun birinde anlayacaksiniz, daha gencsiniz. Hayirli geceler
Tablet
Yaşım 28 mantıgın ve doğru düşünmenin yaşı olmaz bunu bilmeniz lazım saygı deger akıllı benim abim.Belki sen orduda gördün geçirdin,benim girmediğim sadece fare deliği vardı oda bedenime küçük geliyor benim abim.Birşeyleri hem görerek hem yaşayarak hem da okuyarak anladık benim abim.Komunisti gördük,kürtçüsünü,türkçüsünü gördük,yeri geldik dövdük yeri geldi dayagımızı yedik.Ama biz düşmandan da dostan da şu gördük benim abim.İnsansa insandır.İnsana insan olduğu için değer vereceksin,davası çürük olsa insan hata yaapr.Amma kötü olan insan değil,yaptığı iştir benim abim.Biz bildik ki bir insanın hatasını düzeltirsen o insan,sağda olsa solda olsa şekilelnip insan oluyor.İnsanların ölümüne sevincek kadar gaddar ve vefasız olmuyor benim abim.Velhasıl kelam.Sen bilmişsin,,bildiğini sanmışsın,bilmiş gibi yaşamışsın.Bizim sözümüz sana ne eğri gelir ne doğru gelir.Daha fazla yazmak tartışmak moderatörlere iş çıkartır onlarıda yorar.O yüzden kendinize bakabildiğiniz kadar iyi bakın,kafanızı da fazla takmayın inandığınız dünya ne size ne bize kalmayacak.Benim abim....