• 09-04-2014, 16:50:00
    #82
    Üyeliği durduruldu
    Jucy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Insanligin öldüğü doğru. Burnumuzun dibindeki 30.000 i goremezken, diger ulkelerin sorunlarinda bogulmayi yegliyoruz.

    Tablet

    Aynen katılıyorum.

    Kendi ülkemizde kendi insanımız ölürken kendi soydaşlarımız ölürken öldürülürken bu tepkileri görmek istiyorum ama göremiyorum maalesef.
  • 09-04-2014, 19:56:27
    #83
    ErkanEkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne oldu GEZİ RUHUNA...
    17 Ağaç için SOKAKLARI ATEŞE verdiniz...
    Türkiye'nin ALTINI ÜSTÜNE GETİRDİNİZ...
    Mısırda 529 kişi ASILIYOR,SESİNİZ ÇIKMIYOR...
    Hadi İDAMLAR umrunuzda değil,Ya İDAM için KESİLEN 529 Ağaç?
    KOÇ,BOYNER,DOĞAN Medyası,CHP,CNN,BBC nerdesiniz?
    17 Ağaç için 11 Saat KESİNTİSİZ yayın yapan CNN nerdesin?
    Gezi parkçı: Ünlüler,Sanatçılar,Gazeteciler,Tiyatrocular Nerdesiniz?
    Sözcü,Aydınlık,Yurt,Zaman,Cumhuriyet,Halk tv,Ulusal Kanal Nerdesiniz?
    Yoksa 529 CAN, 17 Ağaç kadar değer TAŞIMIYORMU??
    İnsan sevgisi TAŞIMAYANLARIN,Ağaç sevgisi NUTUKLARI...
    Olay iyice siyasete gidecek lakin yazmadan edemeyeceğim.

    Gezi olaylarında mesele 17 ağaç falan değildi.Gezi parkına katılmayı bırakın o eylemlere canlı tanık bile olmadım ama o yapılanların neden ortaya çıktı belli.Bu şekilde bilmemiş gibi yapıp ağaçları bahane edince elinize ne geçiyor?Siz burada ne yaparsanız yapın bu şekilde oturduğunuz yerden bir e-imza ile veya kanallarda haberlerde göstererek ne yapılabilir ki?

    Nasıl kurtulabilirler derseniz;

    -Halk kenetlenip bir şeyler yaparsa
    -Güçlü bir ülke askerini,silahını alıp gidip ne yapıyorsun sen derse ancak o insanlar kurtulur.

    Gezi eylemlerindeki molotof atan vb. insanların oradaki tek amacı ortalığı karıştırmak o karaktersizleri diğer hakkını arayan insanlarla karıştırmayın.
  • 10-04-2014, 04:25:46
    #84
    Lİ0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin geziciler Türkiye'yi milyarlarca dolar zarara uğrattı. Bu nedenle çoğu şeyede faiz geldi yani paramızı yediniz (kul hakkı). Haram olsun o para. Mısıradaki Şehid olacak olan 529 insanımız için sizinle takılan o ünlülerin biride çıkıp bişi demedi. Şu an çıksalarda tek şey için çıakrlar geziciler. Oda İdam edilmek için kullanacaklar ağaçlar için
    dininiz imanınız para olmuş arkadaş, kahrolsun liberal düzen, yaşasın ekmek,adalet ve özgürlük.
    birilerinin cebini doldurmak için yaşamak istemiyoruz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:25:46 -->-> Daha önceki mesaj 04:21:34 --

    pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay iyice siyasete gidecek lakin yazmadan edemeyeceğim.

    Gezi olaylarında mesele 17 ağaç falan değildi.Gezi parkına katılmayı bırakın o eylemlere canlı tanık bile olmadım ama o yapılanların neden ortaya çıktı belli.Bu şekilde bilmemiş gibi yapıp ağaçları bahane edince elinize ne geçiyor?Siz burada ne yaparsanız yapın bu şekilde oturduğunuz yerden bir e-imza ile veya kanallarda haberlerde göstererek ne yapılabilir ki?

    Nasıl kurtulabilirler derseniz;

    -Halk kenetlenip bir şeyler yaparsa
    -Güçlü bir ülke askerini,silahını alıp gidip ne yapıyorsun sen derse ancak o insanlar kurtulur.

    Gezi eylemlerindeki molotof atan vb. insanların oradaki tek amacı ortalığı karıştırmak o karaktersizleri diğer hakkını arayan insanlarla karıştırmayın.
    Gezi eylemlerinin çığ gibi büyümesinin yegane sebebi gücünü şiddetsizliğinden almış olmasıdır.
    Molotofu gezide değil rüyanda görmüş olabilirsin.
    İftira iftira iftira.
    Şayet molotof iyi bir emele de hizmet edecekse o pis Burger King'ler yanabilir hiç umrumda değil...

    AVM'leri protesto edip esnaftan alışveriş yapılması kampanyasını da yine çapulcu dediğiniz bizler kararlaştırıp uyguladık.

    Gurur duyuyorum ki AVMleri sadece WC ihtiyacım için kullanıyor ve dışarıda sadece esnaf lokantasından yemek yiyor, tüketim çılgınlıgına ayak uydurmayıp bir akıllı telefon kullanmıyorum. Çapulcuyum ama onurluyum
  • 10-04-2014, 05:26:33
    #85
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mısır ile ilgili bir kampanya başlatan kişilerden biride benim , dış işleri bakanlığını arayıp bilgi edinme ve hükümetin sessiz kalmamasını ileten kişilerden birisiyim bugün anadolu gençlik derneğinin yapacağı eyleme de katılacağım ve GEZİCİ diye adlandırdığınız gruptanım ve kendimle gurur duyorum. İnsanlığı bilmeden kimseyi yargılamayın gayet dindar bir sülalenin içinde doğup büyümüş bir sosyalistim bununla gururda duyuyorum Berkin elvan için nasıl üzüldüysem gezide yapılan haksız şiddete karşı gelmek için nasıl orada bulundu isem bugünde anadolu gençlik derneğinin düzenlediği eylemde olacağım

    hala GEZİCİ deyip beni ve benim gibi insanları öcü vicdansız dinsiz gören varsa kalplerini sorgulasın
  • 10-04-2014, 06:08:55
    #86
    Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mısır ile ilgili bir kampanya başlatan kişilerden biride benim , dış işleri bakanlığını arayıp bilgi edinme ve hükümetin sessiz kalmamasını ileten kişilerden birisiyim bugün anadolu gençlik derneğinin yapacağı eyleme de katılacağım ve GEZİCİ diye adlandırdığınız gruptanım ve kendimle gurur duyorum. İnsanlığı bilmeden kimseyi yargılamayın gayet dindar bir sülalenin içinde doğup büyümüş bir sosyalistim bununla gururda duyuyorum Berkin elvan için nasıl üzüldüysem gezide yapılan haksız şiddete karşı gelmek için nasıl orada bulundu isem bugünde anadolu gençlik derneğinin düzenlediği eylemde olacağım

    hala GEZİCİ deyip beni ve benim gibi insanları öcü vicdansız dinsiz gören varsa kalplerini sorgulasın
    O olaylarda at izi it izine karışmış durumdaydı bundan dolayı herkesin tasvip etmesini bekleyemezsiniz. İsyan ediyorsun sesini yükseltiyorsun ama kime karşı? Ortadaki düşman bile belli değil. Sen devlet ile çatışarak ne elde etmeyi bekliyorsun. insanları devamlı galeyana getiren meclistekiler ve hiç birisine alet olup sokaklara dökülmem.

    Genel olarak konuşuyorum kendine pay çıkartman da gerekmiyor lakin beni anlamak istersen seçimleri kimin kazandığına bakmalısın. Başka bir şey yazma gereği duymuyorum sizde anlamaya çalışıp bir kere bile kendinizden ödün vermediniz, başınız göğe erdi sanki. Çoğu ülkede iç savaş varken insanların sokaklara dökülmesi ne derece doğru, esnaf bile öfkesinden eline pala alıp geziyor.

    Ölen çocukta bu eylemleri büyütenlerin günahıdır. Birisi daha ölmüştü adını unuttum, ölmeden birkaç gün önce sosyal medyada ölmeye gidiyorum falan demiş. Al işte dervişin fikri neyse zikri de odur. Ölmeye gitmiş ölmüş neden üzüleyim. Ama nedir, o da öldü hop bir daha eylem, bir ölü daha bir daha eylem.

    Emin ol bu ölümlere sevinen siyasetçilerde var. Pkk lıların taktiği değilmi aynısı, biri ölür ölmez hemen sokaklara dökül. Geçen bir çocuk öldürüldü doğuda emniyetin önünde toplandı millet, sanki polis öldürdü çocuğu. Açın izleyin Amerika'da daha dün alzheimer hastası yaşlı birisine polisler nasıl ateş ediyorlar, orada bir kişi bile ayaklanmıyor. Batıda devlete karşı gel bakalım gelebilir misin.
    Biber gazı biber gazı diye dilinizde tüy bitti, o zaman sokaklara dökülmeyeceksin , hangi ülkede devlet elinde çiçekle dolaşıyor! Olayların haklılık paylarını da göstererek hiç bir yere varılamaz çünkü şiddet artar eylemcilerin öfkesi de dinmez.
  • 10-04-2014, 07:39:12
    #87
    KOZBA.NET
    Bu olaya geziyi, Türk milliyetçiliğini karıştırmaya gerek yok.
    Ölenlerin masum olduğunu öğrendikten sonra din, ırk ayrımı yapmaya hiç gerek yok.
    Halkımız o kadar çok bölünmüş ki topla toplayabilirsen ...
  • 10-04-2014, 08:49:25
    #88
    Üyeliği durduruldu
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dininiz imanınız para olmuş arkadaş, kahrolsun liberal düzen, yaşasın ekmek,adalet ve özgürlük.
    birilerinin cebini doldurmak için yaşamak istemiyoruz.[COLOR="Silver"]

    Ona kul hakkı derler inşaatta 10 11 saat çalışıp günde 5-6 ton demir çekip demir kesip güneşin altında demir bağlayıp soğutta demir bağlayıp ta kazandıgım alın telimdir o Bilmem anlata bildim mi?
  • 10-04-2014, 13:52:39
    #89
    Arkadaşlar twitter kapandı ye başlık açılan üyelerin üyeliği silindi. O Siyasetse bu da öyle.
    İdama her ne durumda olursa olsun karşı bi insanım ama kimin mazlum olup olmadığına bakarak idama karşı duruyorsanız bu siyasettir.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 10-04-2014, 14:26:48
    #90
    İnşALLAH sisi ve yandaşlarının Hain planlarini kendilerine döndür YA RABBİM bu duaya amin diyenlerden ALLAH razi olsun