• 10-04-2014, 14:43:40
    #91
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O kadar gereksiz insan var ki forumda ben insanlara bir şeyleri anlatmaktan yoruldum daha tam okumadan atlayan mı dersiniz biz haksızın yanındayız deyip içindeki o sinsiliği dışarı vurmayan mı dersiniz özelden mesaj atıp saçma sapan şeyler yazanlar mı dersiniz

    Emin olun bir çoğunuz bir çok şeyi bilmiyorsunuz eğer çok merak eden arkadaşlar varsa siyasette neler yaptığımı ne kadar bilgi sahibi olduğumu oturup bir yerde çay içip gösterebilirim

    basınla alakalı iç içe olan bir bölüm okuduğum için sansürler , kanunlar yasaklamalar , baskınlar dönem siyasetlerinin çok iyi bilirim meraklıyımda ekstra olarak siyasi olarak yaşıma göre çok büyük görevler aldığımda forumda arama yapan arkadaşlar görebilir. Sırf o ağzından salya akan bana verilen görevi almak için 40 45 yaşındaki adamların arkamdan kuyumu kazdığınıda gördüm

    Yanımda kazanılmamış belediyelerin ihale anlaşmalarına şahit olmuşluğum vardır tek tek anlatırım isim isim saat saat herşeyleri veririm şuan görüştüğüm gelecek seçimde milletvekili adayı gösterilecek danışman yapılacak insanlar var tek tek isimlerini bile söyleyebilirim ispatları ile anlatarak bizzat yanında telefon açarak

    isteyen varsa buyursun gelsin çay içelim konuşalım ama buradan böyle kimse atıp tutmasın sarıyerde 1580 nolu sandıkta çalınan 3 oy için 3 gün uğraşmış adamım ben yaşım gereği belki tecrübesi olabilirim ama bilgi konusunda bir çok insandan kat ve kat iyi olduğumu iddaa ediyorum.

    BENCE HİÇ BİRİNİZ BOŞUNA UĞRAŞMAYIN SİYASETİ NE YAZARAK NE OTURARAK DÜZELTEMEZSİNİZ

    SON OLARAK TEKRAR TEKRARLIYORUM NE OLURSA OLSUN MISIRDAKİ İDAMLAR İNSANLIK SUÇUDUR. VE HÜKÜMETTEN SERT BİR BİLDİRİ BEKLİYORUM HALA SES YOK GERÇİ

    AŞAĞIDA MECLİS TUTANAĞI VAR AKİF HAMZAÇEBİ SÖZ ALDIĞINDA SÖYLEDİ AMA BİR FAALİYET GÖREMEDİK KİMSEDEN

    http://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/T...age1=6&page2=6
  • 10-04-2014, 14:47:50
    #92
    ufukkpt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar twitter kapandı ye başlık açılan üyelerin üyeliği silindi. O Siyasetse bu da öyle.
    İdama her ne durumda olursa olsun karşı bi insanım ama kimin mazlum olup olmadığına bakarak idama karşı duruyorsanız bu siyasettir.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    İdama karşı değilim ama desteklemiyorum da. Adam örneğin Norveç'te 70 kişiyi tek başına öldürdü katliam yaptı, bu adamı idam etmeyip ne yapacaksın ki. Toplu idamlarında zaten siyasi bir karar neticesinde alındığı bellidir. Ancak dediğin üzere siyasi görüşümüz burada ağırlıklı olmamalı aksi halde idam edilecek olanları değil daha çok kendi fikirlerimizi savunmuş oluruz.
  • 10-04-2014, 15:19:56
    #93
    Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle gezi parkındaki ağaç olayı taksim platformu yani sayfasından ulaşabilirsiniz 150 civarı öğretim görevlisi tarafından onaylanmış bir platform ODTÜ , GAZİ v.b gibi ünvlerin hocaları


    Aşağıdaki bölüm michael sikkofield'den alıntıdır.

    Anayasa'nın 34. maddesine göre herkes izin almadan, silahsız ve saldırısız gösteri yürüyüşü yapma hakkına sahiptir. Fakat gel gelelim polisin biber gazı ve gaz bombası kullanması, sağa sola cop savurması üzerine olayın rengi değişti, yoldaki vatandaş da bu duruma tepki gösterdi. Ben de bunlardan biriyim

    olayla hiçbir alakam yokken gördüğüm manzara karşısında tepkimi gizleyemedim. Üstelik televizyonda da bunlar hiçbir şekilde verilmiyordu. Bu yapılan resmen insafsızlıktı.

    31 Mayıs Cuma günü ve gecesi, polis gâvura saldırır gibi kendi insanına saldırıyordu ve medyada bununla ilgili tek kelime edilmiyordu. E tüm bunlar da insanların damarına bastı doğal olarak ve "Hükümet istifa", "Faşizme karşı omuz omuza" sloganları atıldı o biber gazlarına rağmen.

    Spontane bir şekilde halk tarafından destekleniyordu bu hareket. ********'ın 1 Haziran'da ilk kez konuştu ve "Biber gazı kullanımında yanlışlık var" dedi. Aynı gün polis de müdahalede bulunmuyordu, insanlar milli bayram havasında Türk bayraklarıyla şenlik yapıyordu. Hatta Beşiktaş'ta insanların bir kısmı artık vapurla evlerine dönmeye başlamıştı. Derken polis bir anda biber gazları ve gaz bombaları yağdırmaya, TOMA'yla tazyikli su sıkmaya başladı. Ortalık bir anda, hiçbir sebep yokken savaş alanına döndü. Eğer polis insanlara saldırmasa, bütün ülkede hiçbir olay olmayacaktı başından beri. Beşiktaş'ta yaşananlar da bunun bir göstergesiydi. Polisin bu saldırgan tavrına ek olarak ******, "Evde zor tuttuğumuz %50'lik kesim var" gibi açıklamalarıyla bariz şekilde bir kutuplaşma yaratmak istediğini belli etmeye başladı. Bu, *******'ın kibiri mi, yoksa hizmet ettiği bir amaç mı, orasını düşünmek size kalmış.

    Buna kim ön ayak olacaksa olsun, medyanın nasıl olayları örtbas ettiğini ve hükümetin polise "Kendi insanınıza, David Beckham'a dalan Alpay Özalan gibi dalın" emri verdiğini herkese ispat etmeliyiz. Çünkü senin yaşadıklarından haberi yok Malatya'daki adamın.


    ÖNEMLİ OLAN BENİM İÇİN İNSANLIKTIR. O YÜZDEN BUGÜN MISIRDAKİ İDAMLARA DA SES ÇIKARIYORUM BEN NEREDE ZULÜM HAKSIZLIK GÖRÜRSEM ONA SES ÇIKARIRIM BU TAKIM TUTMAK VEYA GÖRÜŞLE ALAKALI BİR ŞEY DEĞİLDİR
    Bla bla bla , canlı şahidimdir ki olay anlarında orada değilseniz hiç konuşmayınız. Yoldan geçerken polisin saldırdığını gördüm ve olaylara dahil oldum demişsiniz. Polise ilk saldıran kim onu bir araştırın. Burası beyin yıkama yeri değil,bin tane siyaset içeren söz kelime kullanıp ondan sonra konuyu siyasete çevirmeyelime getirmeniz ayrı bir tutarsızlık. Allah başka dert vermesin. Lütfen yorumlarınızdaki siyasi içeriği kaldırın , bende yorumumu editleyim modlar size işlem yapmadan,mesajınızı silmeden. Saygılar
  • 10-04-2014, 15:23:08
    #94
    Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle gezi parkındaki ağaç olayı taksim platformu yani sayfasından ulaşabilirsiniz 150 civarı öğretim görevlisi tarafından onaylanmış bir platform ODTÜ , GAZİ v.b gibi ünvlerin hocaları


    Aşağıdaki bölüm michael sikkofield'den alıntıdır.

    Anayasa'nın 34. maddesine göre herkes izin almadan, silahsız ve saldırısız gösteri yürüyüşü yapma hakkına sahiptir. Fakat gel gelelim polisin biber gazı ve gaz bombası kullanması, sağa sola cop savurması üzerine olayın rengi değişti, yoldaki vatandaş da bu duruma tepki gösterdi. Ben de bunlardan biriyim

    olayla hiçbir alakam yokken gördüğüm manzara karşısında tepkimi gizleyemedim. Üstelik televizyonda da bunlar hiçbir şekilde verilmiyordu. Bu yapılan resmen insafsızlıktı.

    31 Mayıs Cuma günü ve gecesi, polis gâvura saldırır gibi kendi insanına saldırıyordu ve medyada bununla ilgili tek kelime edilmiyordu. E tüm bunlar da insanların damarına bastı doğal olarak ve "Hükümet istifa", "Faşizme karşı omuz omuza" sloganları atıldı o biber gazlarına rağmen.

    Spontane bir şekilde halk tarafından destekleniyordu bu hareket. ********'ın 1 Haziran'da ilk kez konuştu ve "Biber gazı kullanımında yanlışlık var" dedi. Aynı gün polis de müdahalede bulunmuyordu, insanlar milli bayram havasında Türk bayraklarıyla şenlik yapıyordu. Hatta Beşiktaş'ta insanların bir kısmı artık vapurla evlerine dönmeye başlamıştı. Derken polis bir anda biber gazları ve gaz bombaları yağdırmaya, TOMA'yla tazyikli su sıkmaya başladı. Ortalık bir anda, hiçbir sebep yokken savaş alanına döndü. Eğer polis insanlara saldırmasa, bütün ülkede hiçbir olay olmayacaktı başından beri. Beşiktaş'ta yaşananlar da bunun bir göstergesiydi. Polisin bu saldırgan tavrına ek olarak ******, "Evde zor tuttuğumuz %50'lik kesim var" gibi açıklamalarıyla bariz şekilde bir kutuplaşma yaratmak istediğini belli etmeye başladı. Bu, *******'ın kibiri mi, yoksa hizmet ettiği bir amaç mı, orasını düşünmek size kalmış.

    Buna kim ön ayak olacaksa olsun, medyanın nasıl olayları örtbas ettiğini ve hükümetin polise "Kendi insanınıza, David Beckham'a dalan Alpay Özalan gibi dalın" emri verdiğini herkese ispat etmeliyiz. Çünkü senin yaşadıklarından haberi yok Malatya'daki adamın.


    ÖNEMLİ OLAN BENİM İÇİN İNSANLIKTIR. O YÜZDEN BUGÜN MISIRDAKİ İDAMLARA DA SES ÇIKARIYORUM BEN NEREDE ZULÜM HAKSIZLIK GÖRÜRSEM ONA SES ÇIKARIRIM BU TAKIM TUTMAK VEYA GÖRÜŞLE ALAKALI BİR ŞEY DEĞİLDİR
    Evet kardeşim tabii ki haklısınız fakat dediğim gibi bu eylemleri zaten bir hayat felsefesi olarak benimsersen ancak kendine bir düşman aramış olursun. Ancak bir noktadan sonra dediğim gibi kim ne için direndi az çok herkes biliyor. Olaylar başlamadan haftalar önce sosyal medyada bir takım siyasiler sanki müneccim gibi zaten paylaşımlarda bulunmuştu ve haklıda çıktılar. Kim kimi yönlendiriyor ve bunu nasıl yapıyor bilmene imkan yoktur, sen haklı bir şeyi savunduğunu zannedersin ve öyledir de lakin maşa olarak kullanılmanın önüne geçemezsin.

    Hatalar zaten insana hastır, o onu dedi bu bunu dedi geçiniz lütfen bunları, bu hükümet başa geldiği günden beridir bütün kanallar aleyhine yayın yapıyordu. Sen bir insanın üstüne bu kadar gidersen o adamda ne akıl kalır ne psikoloji. Kendi halkı bile olsa her ağızdan bir ses çıkınca kendisine savaş açıldığını zanneder. Sen haklısın ben haklıyım öteki haklı! Kim haksız o zaman güzel kardeşim. Sağcısı solcusu alevisi sunnisi Kürdü Türkü işçisi hep sokaklara dökülmüyor mu bir bahane ile.

    Batıda özgürlük mü var, siz öyle sanın. İnsanlar her zaman toplu isyan etmelerine karşın tedbir alınır ve yönlendirilirler bilinçleri ele geçirilir. Bunun bir çok denenmiş metodu vardır. En başında tüketim toplumu yaratılır, halkı fakirliğe itersiniz kendi derdinde çürümesi ve uyanmaması için. Özgürlük istiyorsan önce devletin arkasında durmasını bileceksin doğrusu ile yanlışı ile. Atatürk'ün bile bu yönde sözleri vardır devlete itaat edin diye.

    Tamam başbakan çok sallayan birisi ben sizden daha az görmüyorum. Lakin dediği gibi hiç mi dış güçler yoktur hiç mi düşmanımız hiç mi insanları kışkırtan yönlendirenler mevcut değil? He bu işi de en baştan çözmek isteyenler zaten başbakanın hain olduğunu Amerika'ya çalıştığını öne sürdüler. Yok kardeşim öyle değil işte. Sen kurtlar vadisi dizisini hayal mi sanıyorsun tümünü. Dizide ki olaylar bir kenara, inan ihtiyarlar heyeti falan senin bildiklerinin yanında hiç kalır.

    Sen nasıl benim bilmediğim görmediğim olaylar olduğunu söylüyorsan bende sana bu ülkenin sahipsiz olmadığını hele ki devletin başında bulunan birisini hiç boş bırakmazlar. Elbette söylenilen sözleri dinlemediğinden dolayı şikayet edildiğini de biliyorum. Atatürk'e dahil önemli yardımlar güçler verildi ancak söylenenleri gözardı etmeseydi bugün Kürt sorunu olmayacaktı. Bunlar kitaplarda bulabileceğiniz türden şeyler değildir hele ki sosyal medyadan hiç bulamazsınız. Bir şeyin hakikatını iç yüzünü bilmiyorsanız kimseye alet olmayacaksınız. Üzerinize vazife çıkartmayacaksınız.
  • 10-04-2014, 19:07:25
    #95
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Gezi eylemlerinin çığ gibi büyümesinin yegane sebebi gücünü şiddetsizliğinden almış olmasıdır.
    Molotofu gezide değil rüyanda görmüş olabilirsin.
    İftira iftira iftira.
    Şayet molotof iyi bir emele de hizmet edecekse o pis Burger King'ler yanabilir hiç umrumda değil...

    AVM'leri protesto edip esnaftan alışveriş yapılması kampanyasını da yine çapulcu dediğiniz bizler kararlaştırıp uyguladık.

    Gurur duyuyorum ki AVMleri sadece WC ihtiyacım için kullanıyor ve dışarıda sadece esnaf lokantasından yemek yiyor, tüketim çılgınlıgına ayak uydurmayıp bir akıllı telefon kullanmıyorum. Çapulcuyum ama onurluyum
    Beni yanlış anlamışsınız.Ben ülkemdeki bir çok insanın bu şekilde kenetlenip hakkını aramasını doğru bulduğumu söylemek amacıyla yazmıştım o cevabı.

    Ama o hakkını arayan masum insanların yanında cinayet,iç savaşa vesile olmak isteyen pkk grupları da vardı ne yazık ki.Yalnız molotof iyi bir emele hizmet edecekse ne demek onu anlayamadım?Bir silah ile iyi bir emele hizmet etmek ne demektir yapmayın gözünüzü seveyim.Kendini korumak amacıyla savaşta kullanırsın tamam lakin böyle bir düşüncede konu sırf o para kıran sağlıksız fast food mekanlar bile olsa yanlış.
  • 10-04-2014, 21:40:40
    #96
    pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni yanlış anlamışsınız.Ben ülkemdeki bir çok insanın bu şekilde kenetlenip hakkını aramasını doğru bulduğumu söylemek amacıyla yazmıştım o cevabı.

    Ama o hakkını arayan masum insanların yanında cinayet,iç savaşa vesile olmak isteyen pkk grupları da vardı ne yazık ki.Yalnız molotof iyi bir emele hizmet edecekse ne demek onu anlayamadım?Bir silah ile iyi bir emele hizmet etmek ne demektir yapmayın gözünüzü seveyim.Kendini korumak amacıyla savaşta kullanırsın tamam lakin böyle bir düşüncede konu sırf o para kıran sağlıksız fast food mekanlar bile olsa yanlış.
    Hayır o sağlıksız para kıran fast food mekanları değil konu kapitalizm.
  • 10-04-2014, 22:26:07
    #97
    Olay 529 kişinin idam edilmesi mi yoksa gezici diye adlandırdığınız insanların buna tepki göstermemesi mi ?


    Başbakan ne dedi bu 529 idam hakkında? Bilmediğim için soruyorum ben hergün gazeteleri elimden geldiğince takip ederim ama bu konu hakkında birşey dediğini hiçbir yerde görmedim.



    Hergün meydanlarda rabia işareti yapıp , bunun üzerinden siyaset yapan adam birşey demiyorken bu adamın vatan haini , çapulcu diye nitelendirdiği insanlar tepki göstersinki ?
  • 11-04-2014, 00:01:55
    #98
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir insan seçimden önce 1 tek kişi için 4 parmağını kaldırıp Rabia işareti yapıyor, seçimden sonra idam kararı verilen
    529 kişi için parmağını bile kımıldatmıyorsa sözün başında yazılan "insan" kelimesi yanlıştır.

    Muharrem İNCE

    http://www.internethaber.com/chpden-...ri-657898h.htm

    bilerek yandaş basından veriyorum ki belki anlarsınız

    http://www.ekoayrinti.com/news_detail.php?id=126200

    sisiye 250 milyon $ savunma kredisini ve 2 milyar dolarlık ihracat kredisi ben vermedim merak edenler üsteki linkte kimin verdiğini hem gösteriyor hemde yazıyor bilmeyenler anlamayanlar için açık ve net
  • 12-04-2014, 02:18:44
    #99
    Şekillere bak Adam Mısırı savundu niye ülke dışı politiklara el atıyon ülkene bak dediler.Şimdi de niye ülkene bakıyon mısırda 529 idam ediliyor diyor.Nasıl bir mantık nasıl bir boş konuşma nasıl bir gereksizliktir bu ya ?
    Tamam birini sevmiyor olabilirsiniz ama tutarlı olmak kişilik meselesidir görüş meselesi değildir.Sen bir adamı sevmiyorsan a hareketini yaptıgı icindir.A ahareketini yapınca niye b hareketini yapmıyor la bu deyip hesap soruyorsan,b hareketiini yapınca neyin hesabını soruyon neyin kafasındasınız siz.Siz daha neyin savunduğunuzu,neye düşman olduğunuzun bilincinde değilsiniz.Hadi osman vatan millet sakarya diyorsunuz...
    Canım kardeşlerim benim 100 yıldır birşeye düşmanlar,o birşey 100 yıldır öle de yapsa böylede yapsa gene düşmanlar azıcık onlara benzeyin....