Yazık tabi üzüldüm.insanlar ölmesin
Ama gezi parkına üzülmeyip mısıra üzülenler boşuna vicdan yarışına girmeyin
Sizinde ciğerinizi biliriz.dürüstlük ve vicdan malesef her insanda bulunmuyor