"nedense şehit haberi verilmiyor" şu anda türkiye bir çözüm süreci içinde ve allah'ın izniyle iç huzuru bulma yolunda inşallah ilerliyoruz.seni anlamaya çalışmıyorum
Yuh diyorum buna. Yahu bu kadar mi körsunuz. Daha bi kac gun once bi uzman cavua kardesimiz taciz atesiyle vuruldu. Daha dun bir polisimiz topraga verildi. Tamam polisimiz trafik kazasi ile sehit ama sonucta sehit. Benden bu kadar. Insanoglu gormek istedigini gorur, duymak istedigini duyar. Dunyadan haberin yok. Cozum sureciymis. Hic bi mesajima cevap vermeyin yoksa banlanacagim. Size iyi kafalar gençler
Tablet