• 18-03-2014, 18:15:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Herkeze iyi forumlar.
    1 sene oncesı turkcell maxıplus5 aldım. keşke almaz olaydım.
    2 ay once telefonu sarjdan cıkarttım. bırısı aradı açayım derken dokunmatik basmadı.
    telefonumu kapatıp acınca tekrardan duzeldı, sonra 1 saat sonra yıne basmadı.
    sınırlenıp duvara fırlattım. ve camı kırıldı.
    bugune kadar rahatlıkla kullanıyordum. arada basmyordu vurunca akıllanıyordu.
    bugunde birisini aramak isterken telefonum yıne basmadı .
    çaldırıp kapatacakdım fakat kapatamadım kontorlerım gıttı.

    Telefon %100 kaliteli çin malı gidin nokıa flan alın turkcellın hıc bı telefonuna dokunmayın.

    Zaten telefonu 2 kere garantıye gonderdım, kulaklıkla muzık dınlerken sureklı muzıgı acıp kapatıp duruyor .
    2 kere gonderdım. 2 sındede yaptık dıye gonderdıler.

    Uzun lafın kısası turkcell maxi plus5 pismanlıkdır..
  • 18-03-2014, 18:26:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İlk ciktiginda almistim su an peder kullaniyor bende bir sorun cikmadi sukur.

    Samsung Galaxy S4 cihazımdan Tapatalk 2 uygulaması ile gönderilmiştir.
  • 19-03-2014, 08:51:34
    #3
    huwei firmasına ürettiriyor cihazları, bence piyasanın sağlam telefon markaları arasında. Turkcell i savunmuyorum ama kabahat senin telefonun değil. O mantıkla iphone da olsa birşey değişmezdi senin için
  • 19-03-2014, 09:14:38
    #4
    kabahat sende gardaş, herkes gibi iphone alacaktın. sürüden ayrılanı turkcell kapar.
  • 19-03-2014, 09:24:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    huwei firmasına ürettiriyor cihazları, bence piyasanın sağlam telefon markaları arasında. Turkcell i savunmuyorum ama kabahat senin telefonun değil. O mantıkla iphone da olsa birşey değişmezdi senin için
    bataryada zte yaziyordu emin misiniz huwei olduguna ustadim

    Samsung Galaxy S4 cihazımdan Tapatalk 2 uygulaması ile gönderilmiştir.
  • 19-03-2014, 09:31:16
    #6
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bataryada zte yaziyordu emin misiniz huwei olduguna ustadim

    Samsung Galaxy S4 cihazımdan Tapatalk 2 uygulaması ile gönderilmiştir.
    wınn - t20 huwei markaydı bu değil sanırım, yanlış bilgi verdiğim için özür dilerim.

    Düzeltme: zte ile huweinin aynı olduğunu ama farklı şirket olarak faaliyet gösterdiğini söyleyenler var tabi dedikodu bu.
  • 19-03-2014, 13:28:29
    #7
    huawei olsa bile iyidir yahu bayadır kullanıyorum maxiplus 5'i çok garip huyları var status barı çekip wifiyi açtıgında telefon kitleniyor reset atmak zorunda kalıyorsun şarz cihazı takılıyken dokunmatik çalışmıyor desem iyidir abanmatik oluyor telefonun özellikleride internet vs için yeterli ancak sürüm olarak hiç stabil birşey degil
  • 19-03-2014, 19:07:08
    #8
    iPhone önerenler için yazıyorum : Günah işlemeyin! iPhone 5(s herneyse artık) gibi düşük ve kalitesiz bir ürüne 2.000 TL para vererek(artık her ne kadarsa) kendinizi enayi yerine koyuyorsunuz.

    Apple denen firmanın hangi ürünü güzel ? iOS gibi mide bulandırıcı bir işletim sistemiyle ne yaptınız da başkalarına öneriyorsunuz ? iPad, iPod, iPhone.. Hepsi popüler kültür zihniyetine yerleştirilmiş ürünler. Starbucks'ta iPhone ile gezinen tiplemeler olmasa kimse iPhone almazdı emin olun!
  • 19-03-2014, 19:49:57
    #9
    GrafiKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone önerenler için yazıyorum : Günah işlemeyin! iPhone 5(s herneyse artık) gibi düşük ve kalitesiz bir ürüne 2.000 TL para vererek(artık her ne kadarsa) kendinizi enayi yerine koyuyorsunuz.

    Apple denen firmanın hangi ürünü güzel ? iOS gibi mide bulandırıcı bir işletim sistemiyle ne yaptınız da başkalarına öneriyorsunuz ? iPad, iPod, iPhone.. Hepsi popüler kültür zihniyetine yerleştirilmiş ürünler. Starbucks'ta iPhone ile gezinen tiplemeler olmasa kimse iPhone almazdı emin olun!
    her ürünü güzel ve kaliteli. tuşu bozulan 1 yıllık ipod'umu direk geri alıp para iadesi yapmaları da bu kalitenin bir göstergesi.

    neler yapıldığını da bu arkadaşın videolarına bakarak görebilirsin. birilerinin sadece check-in yapmak için kullanması bu o telefonun ve işletim sisteminin kötü olduğu anlamına gelmez.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:49:57 -->-> Daha önceki mesaj 19:48:24 --

    bu arada üstte youtube profilini verdiğim arkadaş videoların çekimini, videolarda çalan müziği ve bunların montajını apple ürünleri ile yapmaktadır.