delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
huwei firmasına ürettiriyor cihazları, bence piyasanın sağlam telefon markaları arasında. Turkcell i savunmuyorum ama kabahat senin telefonun değil. O mantıkla iphone da olsa birşey değişmezdi senin için
bataryada zte yaziyordu emin misiniz huwei olduguna ustadim

Samsung Galaxy S4 cihazımdan Tapatalk 2 uygulaması ile gönderilmiştir.