Herkeze iyi forumlar.
1 sene oncesı turkcell maxıplus5 aldım. keşke almaz olaydım.
2 ay once telefonu sarjdan cıkarttım. bırısı aradı açayım derken dokunmatik basmadı.
telefonumu kapatıp acınca tekrardan duzeldı, sonra 1 saat sonra yıne basmadı.
sınırlenıp duvara fırlattım. ve camı kırıldı.
bugune kadar rahatlıkla kullanıyordum. arada basmyordu vurunca akıllanıyordu.
bugunde birisini aramak isterken telefonum yıne basmadı .
çaldırıp kapatacakdım fakat kapatamadım

kontorlerım gıttı.
Telefon %100 kaliteli çin malı gidin nokıa flan alın turkcellın hıc bı telefonuna dokunmayın.
Zaten telefonu 2 kere garantıye gonderdım, kulaklıkla muzık dınlerken sureklı muzıgı acıp kapatıp duruyor .
2 kere gonderdım. 2 sındede yaptık dıye gonderdıler.
Uzun lafın kısası turkcell maxi plus5 pismanlıkdır..