GrafiKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone önerenler için yazıyorum : Günah işlemeyin! iPhone 5(s herneyse artık) gibi düşük ve kalitesiz bir ürüne 2.000 TL para vererek(artık her ne kadarsa) kendinizi enayi yerine koyuyorsunuz.

Apple denen firmanın hangi ürünü güzel ? iOS gibi mide bulandırıcı bir işletim sistemiyle ne yaptınız da başkalarına öneriyorsunuz ? iPad, iPod, iPhone.. Hepsi popüler kültür zihniyetine yerleştirilmiş ürünler. Starbucks'ta iPhone ile gezinen tiplemeler olmasa kimse iPhone almazdı emin olun!
her ürünü güzel ve kaliteli. tuşu bozulan 1 yıllık ipod'umu direk geri alıp para iadesi yapmaları da bu kalitenin bir göstergesi.

neler yapıldığını da bu arkadaşın videolarına bakarak görebilirsin. birilerinin sadece check-in yapmak için kullanması bu o telefonun ve işletim sisteminin kötü olduğu anlamına gelmez.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:49:57 -->-> Daha önceki mesaj 19:48:24 --

bu arada üstte youtube profilini verdiğim arkadaş videoların çekimini, videolarda çalan müziği ve bunların montajını apple ürünleri ile yapmaktadır.