iPhone önerenler için yazıyorum : Günah işlemeyin! iPhone 5(s herneyse artık) gibi düşük ve kalitesiz bir ürüne 2.000 TL para vererek(artık her ne kadarsa) kendinizi enayi yerine koyuyorsunuz.
Apple denen firmanın hangi ürünü güzel ? iOS gibi mide bulandırıcı bir işletim sistemiyle ne yaptınız da başkalarına öneriyorsunuz ? iPad, iPod, iPhone.. Hepsi popüler kültür zihniyetine yerleştirilmiş ürünler. Starbucks'ta iPhone ile gezinen tiplemeler olmasa kimse iPhone almazdı emin olun!